سبحان الله - الزمالك اليوم

ميدو يعلق على تصرف لاعبي الأهلي مع الجمهور .. وأكبر غلطة .. واللاعب السرطان

2024-12-23t12:26:29+02:00 - القاهرة

بقلم :   أحمد المدبولي
ميدو يعلق على تصرف لاعبي الأهلي مع الجمهور .. وأكبر غلطة .. واللاعب السرطان


أخبار أخرى
محمد هنيدي يحتفل بفوز منتخب مصر بهذه الكلمات
أول تعليق من مدرب نيوزيلندا على خسارته من الفراعنه
رضا عبد العال يطالب حسام حسن ..ويؤكد
خالد الغندور يشيد بـ مصطفي شوبير ..ويطالب
تعليق حفيظ دراجى على فوز الفراعنه على نيوزيلندا
موعد مباراة الفراعنه مع إيران
تعليق صبحي عبد السلام على فوز الفراعنه على نيوزيلندا
إبراهيم حسن يوضح سبب عودة الفراعنه لسبوكين قبل مواجهه إيران
مصدر يوضح حاله حسام عبد المجيد الصحيه
تعليق خليل البلوشي على فوز الفراعنه على نيوزيلندا
عمروسلامة يعلق على فوز الفراعنه على نيوزيلندا: بإستثناء لاعب
عاجل.. بهذه الكلمات : الرئيس يهنئ منتخب مصر
تعليق محمد صلاح بعد الفوز على نيوزيلندا
أول تعليق من حسام حسن بعد الفوز على نيوزيلندا
عاجل : رجل مباراة مصر ونيوزيلندا
علق أحمد حسام ميدو نجم الزمالك السابق من موقف لاعبي الأهلي بالأمس تجاه الجماهير عقب الفوز على شباب بلوزداد الجزائري في دوري أبطال أفريقيا بسداسية لهدف.

حيث رفض لاعبي الأهلي التوجه للجمهور لتجيتهم، بسبب هجوم الجماهير عليهم قبل المباراة بشكل قوي.

ميدو من خلال حسابه على موقع التواصل الاجتماعي اكس تحدث قائلا:

من حق المشجع اللي هو أكثر واحد بيتأثر نفسيا بأي نتائج سلبية أو بأي تصرفات تقلل من النادي صدرت من أي شخص داخل المنظومة انه يعبر عن غضبه طالما الغضب ده مافيهوش  أي سب لأي شخص ولكن غضب عن طريق إيصال رسائل إلى الادارة والجهاز واللاعيبه وده اللي عملوا فعلا جمهور #الاهلي قبل الماتش ورد فعل اللاعيبة كان عظيم بالفوز الكبير وطبيعي ان الجمهور لما يلاقوا لاعيبتهم موتوا نفسهم في الملعب انهم يحيوهم بعد الماتش علشان يقفلوا الصفحة ويوصلوا للاعيبة رسالة ان بفوزك النهارده الكبير الصفحة اتقفلت ومش هنقبل إلا بالأداء والنتائج دي وهي دي عقلية مشجع الاندية الكبيرة مفيش غيرها وعقلية المشجع دي هي اللي بتتنقل لكل فرد داخل المنظومة وهي اساس نجاح اي نادي كبير..

وتابع: كان لازم اللاعيبة تروح تحيي الجمهور ويفهموا ان جمهورهم معاهم مش ضدهم انما ايه اللي حصل مين المستفيد الأكبر ان يكون في خلاف ما بين الجمهور والمجموعه علشان مايبقاش شايل الليلة لوحده؟ مين ورط الشناوي واللاعيبة في مشكلته مع الجمهور؟

وواصل:  الحقيقة هو لاعب واحد فقط وجوده سرطان داخل أي فريق هو #كهربا وهو فعلا كما قلت من قبل وبعض من اصدقائي الاهلاوية زعلوا مني قرار التوقيع معاه اكبر غلطة في تاريخ الأهلي!!



شاهد الفيديوهات
zamalek fans
التعليقات