سبحان الله - الزمالك اليوم

خالد طلعت يرد على ردود أفعال الأهلاوية عقب قرارات رابطة الأندية ويؤكد بالأدلة: الأهلي لسه خسران

2025-03-31t15:16:07+02:00 - القاهرة

بقلم :   أحمد المدبولي
خالد طلعت يرد على ردود أفعال الأهلاوية عقب قرارات رابطة الأندية ويؤكد بالأدلة: الأهلي لسه خسران


أخبار أخرى
مصدر مقرب من حسام عبد المجيد يتحدث عن موقفه من الاحتراف فى الخليج
نأمل وننتظر ونتمنى : بشرة خير من خالد الغندور
ماجد سامى ينتقد إحتفال لاعبى منتخب مصر بعد مباراة نيوزيلندا على هذه الاغنية
موعد المؤتمر الصحفى لحسام حسن .. والثلاثى الذى يتحدث
مصادر : إدارة الزمالك تنجح فى حل هذه القضية
وعكة صحية لـ نجم الزمالك السابق
هلال القدس يحتفل بلاعب الزمالك وفز الابيض بالدوري
مصدر فى الكاف يتحدث عن الموعد المنتظر لـ قرعة بطولتي دوري أبطال إفريقيا والكونفدرالية
كما أكدنا لكم بالامس : مصدر من النادى ..حصلنا على مهلة لمدة أسبوع
خالد بيومي يعلق على فوز المغرب والتأهل لدور الـ 32
المقاولون يعلن عن صفقة جديدة فى فترة الانتقالات الصيفيية
بالتفصيل : كيف يتم تحديد أفضل 8 منتخبات احتلت المركز الثالث؟
الزمالك يتحرك لتأمين بقاء محمد شحاتة
الزمالك يجهز دفعة جديدة من الناشئين لدعم الفريق الأول
الزمالك يحسم موقفه من مستقبل شيكو بانزا بعد أنباء اهتمام ليبي
رد الناقد الرياضي والمحلل خالد طلعت على ردود أفعال الأهلاوية قرارات رابطة الأندية بالأمس بتخفيض عقوبات الأهلي الخاصة بالانسحاب من مباراة القمة

حيث قررت الرابطة تعديل العقوبات والاكتفاء فقط بخصم نقاط المباراة من الأهلي ومنحها للزمالك دون خصم ثلاثة نقاط إضافية نهاية الموسم

الناقد الرياضي والمحلل خالد طلعت عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك تحدث قائلا:

مسؤولي واعلاميي ولجان النادي الأهلي بيعملوا حاجة غريبة جدا دلوقتي بيضحكوا بيها على جمهورهم كالعادة
بيحاولوا يصوروا ان الأهلي انتصر في معركة الانسحاب لمجرد ان مفيش خصم 3 نقط زيادة رغم ان العكس هو الصحيح والأهلي هو الخاسر الوحيد
وللأسف فيه زملكاوية كتير بيساعدوهم في كده لما بينزلوا انهم زعلانين ومقهورين من القرار الجديد وكأنهم خسروا المعركة وده مش صح خالص
الأهلي انسحب من ماتش الزمالك وخسر المباراة 3-0 وخسر 3 نقط مهمة في مشوار المنافسة على الدوري وخسر ملايين الجنيهات عقوبة خسائر المباراة رغم ان المباراة فنيا كانت سهلة للاهلي وكان أقرب للفوز
الأهلي قال في بيان واضح وصريح ان الماتش هيتلعب بحكام أجانب وده محصلش وكلامه متنفذش
الأهلي قال ان الماتش لو متلعبش بحكام أجانب مش هيستكمل الدوري ، وده محصلش والاهلي هيستكمل الدوري عادي يعني كلامه متنفذش ورجع في كلامه وخسر المعركة الاساسية
المعركة الاساسية هو ان الماتش يتعاد أو لاء أو يتحسب فوز الزمالك والأهلي خسر المعركة ، خصم 3 نقط زيادة دي عقوبة اكتر او مغلظة ممكن تتنفذ وممكن لاء وانا قلت مش هتتنفذ من اول يوم واتعملت لحفظ ماء وجه الأهلي زي لما واحد يدخل خناقة ويتضرب علقة جامدة وبعد ما يضرب ويقوم يروح شاتم اللي ضربه ويقوله يا حمار
الأهلي خرج خسران كتير وخسر أسطورة ان الاهلي مبيعملش حاجة غير لما يكون دارسها ، وخسر انه قال قرار انه مش هيكمل الدوري لو الماتش متعادش ومنفذش كلامه ودي اول مرة تحصل في تاريخ الاهلي



شاهد الفيديوهات
zamalek fans
التعليقات