سبحان الله - الزمالك اليوم

عمرو وهبى يعلق على المشهد العبثى الخاص بـ زيزو

2025-04-30t12:49:09+03:00 - القاهرة

بقلم :   محمد مزيد
عمرو وهبى يعلق على المشهد العبثى الخاص بـ زيزو


أخبار أخرى
مصدر فى بيراميدز يتحدث عن ملف المدير الفنى الجديد للفريق
بالتفصيل : أمريكا تريد تنظيم مونديال جديد بعدد اكبر من المنتخبات
هل ستنقل بى إن سبورت مباراة مصر وإيران؟
الاتحاد البرازيلى يقدم إحتجاج للفيفا
يا سلام الواحد كدا إطمن صحيح : مجلس الزمالك يفوض رباعي المجلس لمتابعة ملف الأرض الجديدة
تصريحات رئيس الاتحاد الايرانى عن مباراة مصر وإيران
الاسماعيلى يوافق على بيع لاعبه الشاب بـ 350 الف دولار
عرض الزمالك لحل أزمة مستحقات السنغالي إبراهيما نداي
الزمالك يتحرك لحل قضية نهضة الزمامرة
الاسماعيلي يعلن إنتهاء أزمة خالد جلال
بيان من القسم الإعلامي للمنتخب الإيراني بشأن مباراة مصر وإيران
تصريحات لحسام حسن عن مباراة مصر وإيران .. ومنتخب إيران
من إنجلترا : نادى إنجليزى يرغب فى التعاقد مع عمر مرموش
تصريحات مدرب منتخب إيران بشأن مواجهه الفراعنه
محمد صلاح يشيد بنجم الفراعنه .. وينصح العميد
علق عمرو وهبى المرشح السابق للجنة تعاقدات الزمالك، على ملف اللاعب احمد سيد زيزو لاعب الفريق حتى الان، ولاعب الاهلى الاهلى المنتظر.

اللاعب الذي يسعى بكل الطرق لاكتساب عداوة وكراهية جمهور الزمالك بدون داعى، حيث الغياب عن المران لأكثر من 22 يوم، ويرفض المثول للتحقيق لاسباب وهمية، ليعلق عمرو وهبى على المشهد العبثى.

وعبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعى فيس بوك كتب عمرو وهبى معلقاً على المشهد :

ياجماعة بقى كفاية موضوع زيزو ده....
عيب بقى بلاش قلة قيمة .... الزمالك اكبر بكتير من اللى بيتعمل ....
العقود مده ومستحقات ....  ربط مدة العقد بتاريخ سداد القسط فى اول يوليو... العقد ينتهى بنهاية الموسم... ياريت نركز شوية فى اللوائح...وبلاش تفسيرها غلط لان المدة والمستحقات مالهمش علاقة ببعض....

يعنى احنا بنستهلك وقت وتفكير بس علشان نمنعه من كاس العالم (ياسلام) ولو نجحوا فى ده هل هذا هو الانجاز اللى هيرجع هيبة النادى.... 
كفاية بقى شغل كيد...
ياجماعة اللى بينصح المجلس وبيفكر له ....

خد حقك منه بأدله قانونية...مثلا اثبت عليه موضوع التأشيرة لامريكا ...ولكن اى حجج تانية غير قانونية....مش مقبول 
ياريت ينصحهم  ان يعملوا  للغد ... وليس ضياع وقت على الماضى
للتوضيح...

لست هنا اتحدث عن مباراة نهائي كأس مصر.... ولست أشير عن التخلى عن اى حقوق للنادى...ولكنى اتحدث عن محاولة إيجاد اى ادله واهية بدون سند قانونى... وهو ما المح اليه المسئولين بالنادي عن ربط مده العقد بتاريخ استحقاق اخر قسط للاعب



شاهد الفيديوهات
zamalek fans
التعليقات