وجة احمد عيد عبد الملك لاعب الفريق الاول الكروى فى النادى الاسبق، رساله الى احمد حسام ميدو، مهاجم الزمالك سابقاً.
ونشر عبر حسابه الرسمى على موقع التواصل الاجتماعى "فيس بوك":
وكتب: ربنا يشفيك ويعافيك يا ميدو ويصبرك وان شاء الله كل امورك الصحية تبقي كويسة وتتطمن علي ابنك وده اختبار
من ربنا و هيمر علي خير ان شاء الله وترجع اجمد انت وهو ومحتاج صبر وقوة وايمان بالله.