وجة الدولى محمد النني نجم خط وسط المنتخب الوطنى الاسبق، رساله الى احمد حسام ميدو، مهاجم الزمالك سابقاً.
ونشر عبر حسابه الرسمى على موقع التواصل الاجتماعى "فيس بوك":
وكتب: الف سلامة علي كابتن احمد حسام ميدو وربنا يطمنا عليه يارب وياريت لو حد يطمنا عليه وياريت كل الناس تدعيله ان ربنا يشفيه ويعافيه.