خرج نجل معتمد جمال ليعلق برسالة غاضبة لمجلس ادارة نادي الزمالك على تقارير تفكير الادارة في مدرب أجنبي للموسم المقبل
وأيضا تفكير ادارة الزمالك في تعيين معتمد جمال مدرب مساعد في الجهاز الفني الجديد
حيث كتب نجل معتمد جمال من خلال حسابه على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك قائلا:
ايه الطمع ده !!
يعني بعد كل ده وفي الاخر يكون ده المقابل
ويقولك استحمل ده انت ابن النادي !
مهو عشان ابن النادي قبلنا المهمه لما كله خاف
عشان ابن النادي عافرنا واشتغلنا بحب وسط كل المعوقات
عشان ابن النادي خدنا اصعب دوري في تاريخ نادي الزمالك
عشان ابن النادي بعد الدوري سكتنا واستنينا النادي بصبر وسط ما كل الناس قالوا انت ازاي قابل كده انت ( بطل الدوري )
عشان ابن النادي كل العروض الي جت (من اكبر اندية الوطن العربي ) راحت بسبب انتظار نادي الزمالك
بعد كل ده عاوزين مدرب اجنبي عشان عندنا بطولات مهمه 😅😅 مااااشي الحمد لله وقدر الله وما شاء فعل
الاصعب بقا
لما يقولك احنا هنجيب مدير فني اجنبي والكابتن معتمد يساعده !!!!!! يعني ايه يساعده قالك يظبط اوضة اللبس عشان هو عارف كل حاجه
دي مش قمة الطمع ؟