سبحان الله - الزمالك اليوم

عماد دربالة يتحدث عن فكرة المؤامرة على الزمالك

2023-06-12t19:46:08+03:00 - القاهرة

بقلم :   محمد مزيد
عماد دربالة يتحدث عن فكرة المؤامرة على الزمالك


أخبار أخرى
إبراهيم حسن يوضح سبب عودة الفراعنه لسبوكين قبل مواجهه إيران
مصدر يوضح حاله حسام عبد المجيد الصحيه
تعليق خليل البلوشي على فوز الفراعنه على نيوزيلندا
عمروسلامة يعلق على فوز الفراعنه على نيوزيلندا: بإستثناء لاعب
عاجل.. بهذه الكلمات : الرئيس يهنئ منتخب مصر
تعليق محمد صلاح بعد الفوز على نيوزيلندا
أول تعليق من حسام حسن بعد الفوز على نيوزيلندا
عاجل : رجل مباراة مصر ونيوزيلندا
تعليق فتحى سند على فوز منتخب مصر اليوم على نيوزيلندا
تعليق هيثم فاروق بعد فوز منتخب مصر على نيوزيلندا
تعليق عمرو اديب على فوز منتخب مصر بمباراة نيوزيلندا
تعليق أحمد دويدار بعد فوز مصر على نيوزيلندا
تعليق أحمد الخضرى بعد فوز مصر على نيوزيلندا
تعليق خالد الغندور على شوط المباراة الاول بين مصر ونيوزيلندا
أحمد جعفر يطالب بهذا الثنائى فى الشوط الثانى من مباراة مصر
علق المحلل الرياضى عماد دربالة على الوضع الحالى داخل نادى الزمالك، فى ظل ما يتم الحديث به عن المؤامرة على النادى.

وعبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعى فيس بوك كتب عماد دربالة قائلاً : 

مبروك لجمهور الأهلى انتصارات ناديهم.الانتصارات مش كؤوس وانما انجازات واستقرار وفروع ورعاه وهدوووووء.

كلامى مش معناه حب للأهلى وانما إعجاب بنجاحه ومنظومته ومازلت حزين لاتساع الفارق بين عشق حياتى الزمالك والأهلى.

اللهم ارزق نادينا من يصلحه ويأخذ بيده من الظلام للنور و اعتذر عن اى اساءه او استفزاز او سوء فهم صدر منى فى حق النادى اللى رافع راس مصر والاهلاويه.

المؤامره مش هى اللى عينت اهلاويه فى قناة الزمالك.
المؤامره مش هى السبب فى تحقيق جوزيه 28 فوز علينا معظمهم بحكام اجانب.
المؤامره مش هى السبب فى رحيل ساسي وبن شرقى ومصطفى فتحى عشان الفلوس وجبنا سامسون ورفاقه بمقابل اعلى منهم.
المؤامره مش هى السبب فى منع رموز النادى من الدخول وتحويلهم لاعداء.المؤامره مش هى السبب فى قضايا كتير وحل المجلس كل يوم.
المؤامره مش هى السبب فى انهيار فريق اليد ولا ان الاهلى تخطانا فى بطولات الطايره.

المشاكل احنا سببها ولازم ندور عليها ونصلحها والا هنفضل تحت طول عمرنا ومتغميين مش شايفين الحقيقه.

لو حضرتك شايفنى مرتشى وبعت نفسي وان المؤامره سبب كل المشاكل ما تكلفش نفسك وتعمل تعليق مستفز وارزعنى بلوك وريح دماغك.فوقوا الله يهديكوا الأهلى لو قفل ابوابه 30 سنه مش هنحصله.الأهلى مش نادى محظوظ ده مش حظ ده توفيق من ربنا ييبعته للمجتهد اللى يستاهله.اللهم بلغت اللهم فاشهد

زمالكاوى جدا وافتخر واقسم بالله ما بحب الاهلى ولا حد ادانى فلوس ولا حد وعدنى بحاجه



شاهد الفيديوهات
zamalek fans
التعليقات