سبحان الله - الزمالك اليوم

عماد دربالة: تلك الصفقات المطلوبة لتصحيح المسار .. وغير كده يبقى بنهزر

2023-06-18t16:38:00+03:00 - القاهرة

بقلم :   أحمد المدبولى
عماد دربالة: تلك الصفقات المطلوبة لتصحيح المسار .. وغير كده يبقى بنهزر


أخبار أخرى
ردود الافعال تتواصل : تعليق مدحت شلبي على فوز منتخب مصر .. ويطالب الجبلاية
محمد هنيدي يحتفل بفوز منتخب مصر بهذه الكلمات
أول تعليق من مدرب نيوزيلندا على خسارته من الفراعنه
رضا عبد العال يطالب حسام حسن ..ويؤكد
خالد الغندور يشيد بـ مصطفي شوبير ..ويطالب
تعليق حفيظ دراجى على فوز الفراعنه على نيوزيلندا
موعد مباراة الفراعنه مع إيران
تعليق صبحي عبد السلام على فوز الفراعنه على نيوزيلندا
إبراهيم حسن يوضح سبب عودة الفراعنه لسبوكين قبل مواجهه إيران
مصدر يوضح حاله حسام عبد المجيد الصحيه
تعليق خليل البلوشي على فوز الفراعنه على نيوزيلندا
عمروسلامة يعلق على فوز الفراعنه على نيوزيلندا: بإستثناء لاعب
عاجل.. بهذه الكلمات : الرئيس يهنئ منتخب مصر
تعليق محمد صلاح بعد الفوز على نيوزيلندا
أول تعليق من حسام حسن بعد الفوز على نيوزيلندا
وجه الكاتب الصحفي عماد دربالة رسالة هامة الى الزمالك بشأن الصفقات الجديدة.

حيث حرص على الحديث عن وجهة نظره بشأن مصير تلك الصفقات المحتملة والقادمة للزمالك.

وكتب عماد دربالة عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك قائلا:

يا زمالكاويه نركز شويه فى الصفقات لو عاوزين نعدل المسار
الحراس صبحى وعواد وتصعيد حارس تالت من القطاع

وتابع: باك رايت احمد عيد وياسلام لو نجيب عمر كمال ونصعد واحد من القطاع وشكرا مثلوثى
المساكين الونش علاء وعبدالمجيد ومحمد طارق .. شبانه وزنارى ياخدوا فرصه زياده .. عبدالغنى يفضل لانه هينفعنا فى الدفندر وبيلعبها كويس وهو الوحيد فى المساكين اللى بيلعب فى مركزين
الباك لفت فتوح وسكر رغم عدم اقتناعى بيه بس ناشيء  ونحاول نلاقى بديل محلى كويس وشكرا عبدالله جمعه المستكين اللى مش عاوز يطور نفسه

واستكمل الدفندرات نستقتل على طارق وامام ويحي جبران ورابعهم عبدالغنى لو اضطرينا وبرشحلكم حسون لاعب طنطا عالمى والباقيين شكرا ونرجع حمدى علاء.
الاجنحه نيمار شيكا زيزو شلبى اللى بدأ يفوق ونحاول نجيب جناح اجنبى او احمد رفعت وياسلام لو نرجع مصطفى فتحى

وواصل: سيف جعفر لازم يكمل ونحاول مع ناصر ماهر وشكرا بلحاج.
المهاجمين الاتنين سامسون نرجعه توكيل سامسونج ونداى اعاره يمكن يفوق ونسوق الجزيرى.نحاول نجيب اتنين افارقه سفاحين حاجه كدا شبه سامبو وايبوكا مع ناصر منسي واسامه فيصل.
نجيب اتنين افارقه تحت السن فى اى مراكز ناقصه.
 
واختتم: كدا عندك فى كل مركز اكتر من بديل وصعدنا ناشئين وسوقنا الخمسه الاجانب.
اعتقد دول افضل اختيارات متاحه انما تقولى ارجع اوباما واجدد لمثلوثى وجزيرى واجيب 5 صفقات بس نبقى بنهزر ونخدع جماهير الزمالك.لو عندك اقتراح مختلف او معترض على حد من الاسماء دى نتناقش.انما تشتم هعصرك انزل منك بلوكات
زمالكاوى وافتخر




شاهد الفيديوهات
zamalek fans
التعليقات