سبحان الله - الزمالك اليوم

عارفين إن الناس هتزعل .. تعليق الزمالك اليوم على ازمة زيزو

2025-04-05t17:44:16+02:00 - القاهرة

بقلم :   محمد مزيد
عارفين إن الناس هتزعل .. تعليق الزمالك اليوم على ازمة زيزو


أخبار أخرى
الزمالك يكشف آخر تطورات شركة الكرة
جمال الغندور يتحدث عن مدربين أجانب على طاولة الزمالك في حالة رحيل معتمد جمال
ممدوح عباس يهاجم ما حدث في منطقة المشجعين.. ويطالب
هل تصبح قضية ابراهيما نداى الأصعب في قضايا أزمات ايقاف القيد
ليكيب تثير الجدل حول مصير مصطفى محمد بإعلان غيابه عن تدريبات نانت
الزمالك يجهز ملف جديد للمحكمة الرياضية لدعم موقفه في أزمة القيد
الزمالك يفضل تلك المدرسة حال التعاقد مع مدرب أجنبي
عاجل : الزمالك يعلن حل قضيتين من قضايا إيقاف القيد
الاتحاد السكندري يقترب من ضم مهاجم مودرن
مصدر مقرب من حسام عبد المجيد يتحدث عن موقفه من الاحتراف فى الخليج
نأمل وننتظر ونتمنى : بشرة خير من خالد الغندور
ماجد سامى ينتقد إحتفال لاعبى منتخب مصر بعد مباراة نيوزيلندا على هذه الاغنية
موعد المؤتمر الصحفى لحسام حسن .. والثلاثى الذى يتحدث
مصادر : إدارة الزمالك تنجح فى حل هذه القضية
وعكة صحية لـ نجم الزمالك السابق
مازال ملف احمد سيد زيزو يُثير الجدل فى نادى الزمالك، فى ظل عدم حسمه حتى الان.

الملف الذي أصبح ممل وسخيف، ويُقلل من نادى الزمالك، بكل صراحة، ولابد من حسمه باى طريقة، لانه استمرار الأمر بهذا الشكل غير مقبول.

وتبقى كلمة اللى بتزعل الناس مننا : مشكلتنا هنا فى الزمالك اليوم إننا شايفين الزمالك كبير أوى واكبر من اى لاعب او أى مسئول، ومقتنعين تماماً إن اللى بيسيب الزمالك هو اللى بيخسر.

ومشكلتنا اننا عايزين الزمالك نادى عنده مبادئ ماشي عليها، بمعنى إننا اكبر من اى لاعب، ودا على الاقل المبدأ هنا.

وزعلنا إننا فى ملف زيزو خسرانين فى كل الاحوال، سواء جدد اللاعب او لم يجدد.

وصرخنا هنا فى الزمالك اليوم، وقت وجد عرض سعودي له بحوالى 7 مليون دولار من حوالى سنة، وقولنا بيعوا زيزو، وحلوا الأزمات المالية اللى بتضرب النادى، وللاسف المبلغ دا خسرناه.

وقولنا وقتها اى لاعب كرة ممكن مستواه ينزل فى لحظة، أو يتعرض لـ إصابة، وكدا كدا الزمالك هو اللى بيصنع النجوم، مش العكس.

مشكلة النادى انه وافق وقبل مماطلة والد اللاعب فى هذا الملف، وقبل الضغط، ودا المفروض غير مقبول.

مشكلتنا إن ملف زيزو دخل فيه أطراف كثيرة اوى، وللاسف إحنا سمحنا بكدا، والناس بتزعل لما بتقول كدا.

الناس زعلت مننا مثلاً لما طالبنا برحيل ثلاثى الزمالك اللى خرجوا من المعسكر فى ليلة مباراة هامة للسهر، وقولنا لو عملنا كدا هتبقى نقطة فارقة فى تاريخ الزمالك.

جماعة الخير الزمالك كبير اوى اكبر من اى حد، والمشكلة بس انه محتاج شوية تنظيم ونظام غائب منذ 2005.

شاهد الفيديوهات
zamalek fans
التعليقات