سبحان الله - الزمالك اليوم

أحمد عيد عبد الملك يفتح النار على ادارة الزمالك بسبب أزمة زيزو

2025-04-08t19:34:09+02:00 - القاهرة

بقلم :   أحمد المدبولي
أحمد عيد عبد الملك يفتح النار على ادارة الزمالك بسبب أزمة زيزو


أخبار أخرى
ادارة الزمالك تضع شرطها المالي للموافقة على احترافي حسام عبد المجيد
الزمالك يكشف آخر تطورات شركة الكرة
جمال الغندور يتحدث عن مدربين أجانب على طاولة الزمالك في حالة رحيل معتمد جمال
ممدوح عباس يهاجم ما حدث في منطقة المشجعين.. ويطالب
هل تصبح قضية ابراهيما نداى الأصعب في قضايا أزمات ايقاف القيد
ليكيب تثير الجدل حول مصير مصطفى محمد بإعلان غيابه عن تدريبات نانت
الزمالك يجهز ملف جديد للمحكمة الرياضية لدعم موقفه في أزمة القيد
الزمالك يفضل تلك المدرسة حال التعاقد مع مدرب أجنبي
عاجل : الزمالك يعلن حل قضيتين من قضايا إيقاف القيد
الاتحاد السكندري يقترب من ضم مهاجم مودرن
مصدر مقرب من حسام عبد المجيد يتحدث عن موقفه من الاحتراف فى الخليج
نأمل وننتظر ونتمنى : بشرة خير من خالد الغندور
ماجد سامى ينتقد إحتفال لاعبى منتخب مصر بعد مباراة نيوزيلندا على هذه الاغنية
موعد المؤتمر الصحفى لحسام حسن .. والثلاثى الذى يتحدث
مصادر : إدارة الزمالك تنجح فى حل هذه القضية
انتقد أحمد عيد عبد الملك لاعب الزمالك السابق الوضع الإداري في الزمالك الذي تسبب في أزمة اللاعب أحمد السيد زيزو لاعب الفريق الأول لكرة القدم

زيزو الذي ينتهي عقده مع الزمالك نهاية الموسم الحالي وسط كلام قوي عن توقيعه للنادي الأهلي بداية من الموسم المقبل

أحمد عيد عبد الملك وعبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك كتب قائلا:

الزمالك بقاله سنين ماشي اليوم بيومه مفيش ترتيب للمستقبل بربع جنيه مع تعاقب الادارات الي مفيش اختلاف بين كل الادارات ومفيش اي منطق لأي حاجة بيعملوها و بتحصل فالنادي بتكسب بطولات بالصدفة علشان جمهورك وبيجيلك لاعيبة علشان تاريخك والي مقومك الجمهور وتاريخ النادي يعني مفيش نظام من زمن و ده الي بيوصلك للحال الي انت فيه حتي اما اتعشمنا في ناس المفروض نضيفة جاية تنقلك لمرحلة النظام بعد سنة ونص محدش فيهم موجود فالمشهد كله مستخبي.

و أضاف : ومصدرين ناس عندهم رصيد عند الجمهور يشيلو عنهم، مجلس وصلك للوضع الحالي في قصة تجديد لاعب عمال يبيع ويشتري فالنادي هو وابوه ومقدرتش تبيعه فالصيف خوفاً من الجمهور .

وواصل : وانهاردة بتحصد كل ده لاعب بيروح للمنافس بكل سهولة انت وهو متخاذلين واحد ادارياً صفر والتاني طماع عاوز كل حاجة فالدنيا وهو عامل اسوء موسم ليه وخلي الناس المسؤولة تصدقه وتكتب انه هيجدد ولبسهم مع الجمهور .

و أوضح : مفيش نادي بيقف علي لاعب فعلاً بس مش كل اللاعيبة بتتعوض بقالك ٥ سنين بتفقد اهم لاعيبة في افريقيا ومش عارف تعوضهم النادي مش هيقفل بس هتاخد بطولة كل فين وفين بالصدفة .

و أتم : كل حاجة في المتناول والرجوع للمنافسة في مصر فالمتناول مفيش حاجة منطقية طالما تقدر تدفع ٨٠ و١٠٠ مليون فالسنة للاعب هو كان جاي رقم ٥ في مكانه يبقي تقدر ترجع لو عندك ناس بتفهم و بتحب المكان بس وبتفكر صح بعيد عن تفكير الادارة الضعيفة الي لازم يبعدو عن ملف الكرة نهائي الي اثبتو فشلهم في ٣ فترات قيد للفريق طلعت بلاعب واحد بس !!



شاهد الفيديوهات
zamalek fans
التعليقات